Методичний ринг
Мета рингу:
·
Ознайомити вчителів із сучасними інноваційними педагогічними
технологіями.
·
Актуалізувати та розширити понятійний апарат педагогів, поглибити їх
теоретичні та практичні знання з даної проблеми.
·
Показати необхідність науково обґрунтованого впровадження сучасних
технологій у практику роботи.
·
Стимулювати прагнення вчителів до пошуку, творчості.
·
Створити умови для обміну досвідом роботи, педагогічних знахідок.
Проведення
методичного рингу
Учасники методичного рингу діляться на
команди по кафедрах:
·
Гуманітарних наук.
·
Природничих наук.
·
Початкових класів.
Склад груп та їх капітани визначені
заздалегідь. Ведучий оголошує порядок та правила проведення гри і розпочинає
перший раунд. Відповіді команд оцінює методичне журі.
І
раунд
„Мозковий
штурм”
Кожна
команда одержує великий аркуш паперу із заданою темою:
Інновація
Завдання:
·
Записати слова, які мають будь-яке
відношення до заданого терміну.
·
Через 3 хв. Лідер команди
проводить звіт по „мозковому штурму”.
Ведучий
вивішує аркуші. Члени журі оцінюють відповіді.
ІІ
раунд
Естафета
Перевірка теоретичних знань з питань
сучасних педагогічних технологій. Ведучий пропонує закриті картки, на яких
написано терміни:
·
Інновація
·
Педагогічна технологія
·
Концепція
·
Метод навчання
·
Оптимізація
·
Гуманізм
·
Прийом навчання
·
Диференціація
Завдання:
Лідер групи витягає картку. Через 30 сек.
Один з учасників команди дає відповідь визначення заданого поняття. Журі оцінює
відповіді команд.
ІІІ раунд
Педагогічні технології у практиці Вашої школи
Цей конкурс проводиться у вигляді міні –
захистів технологій навчання, які використовують вчителі викладання своїх
предметів. Кожна група пропонує не більше двох сучасних та найрезультативніших
технологій.
Оформлені анотації по мірі „Захисту”
вивішуть на стенді. В результаті утворюється імпровізована виставка, яку можна
залишити для подальшого ознайомлення вчителів.
На захист кожній групі дається 5 хвилин.
Підведення підсумків
Це важливий момент у завершенні методичного
рингу. Ведучий надає слово членам журі, які не тільки виявляють переможців, але
й висвітлюють проблеми конкурсу.
Най важливіший результат – бажання вчителів
втілити ту чи іншу технологію.
Матеріали
на допомогу організаторам
методичного рингу
·
Інновація – нововведення
в педагогічній системі, що поліпшують розвиток і результати
навчально-виховного процесу.
·
Концепція – це система поглядів на певне явище і спосіб розуміння,
тлумачення якихось явищ, основна ідея будь-якої теорії.
·
Педагогічна технологія – це системне та послідовне здійснення на
практиці навчально-виховного процесу, що означає чітку постановку дидактичних
завдань із способами та методами його здійснення.
·
Метод навчання–це спосіб взаємодії учителя і учнів, спрямований на
досягнення певних цілей або способів діяльності.
·
Прийом навчання – складова частина методу, що спрямовує учнів на
рішення часткових дидактичних завдань.
·
Гуманізм – цілісна концепція людини як найвищої цінності в світі.
·
Диференціація –форма навчальної діяльності, організація якої враховує здібності, схильності, інтереси
учнів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий