среда, 31 января 2018 г.

Методичний ринг

Мета рингу:
·        Ознайомити вчителів із сучасними інноваційними педагогічними технологіями.
·        Актуалізувати та розширити понятійний апарат педагогів, поглибити їх теоретичні та практичні знання з даної проблеми.
·        Показати необхідність науково обґрунтованого впровадження сучасних технологій у практику роботи.
·        Стимулювати прагнення вчителів до пошуку, творчості.
·        Створити умови для обміну досвідом роботи, педагогічних знахідок.
Проведення методичного рингу
    Учасники методичного рингу діляться на команди по кафедрах:
·        Гуманітарних наук.
·        Природничих наук.
·        Початкових класів.
    Склад груп та їх капітани визначені заздалегідь. Ведучий оголошує порядок та правила проведення гри і розпочинає перший раунд. Відповіді команд оцінює методичне журі.
І раунд
„Мозковий штурм”
Кожна команда одержує великий аркуш паперу із заданою темою:
Інновація
      Завдання:
·        Записати слова, які мають будь-яке відношення до заданого терміну.
·        Через 3 хв. Лідер команди проводить звіт по „мозковому штурму”.
Ведучий вивішує аркуші. Члени журі оцінюють відповіді.
ІІ раунд
Естафета
   Перевірка теоретичних знань з питань сучасних педагогічних технологій. Ведучий пропонує закриті картки, на яких написано терміни:
·        Інновація
·        Педагогічна технологія
·        Концепція
·        Метод навчання
·        Оптимізація
·        Гуманізм
·        Прийом навчання
·        Диференціація
Завдання:
    Лідер групи витягає картку. Через 30 сек. Один з учасників команди дає відповідь визначення заданого поняття. Журі оцінює відповіді команд.
                                   ІІІ раунд
Педагогічні технології у практиці Вашої школи
  Цей конкурс проводиться у вигляді міні – захистів технологій навчання, які використовують вчителі викладання своїх предметів. Кожна група пропонує не більше двох сучасних та найрезультативніших технологій.
    Оформлені анотації по мірі „Захисту” вивішуть на стенді. В результаті утворюється імпровізована виставка, яку можна залишити для подальшого ознайомлення вчителів.   На захист кожній групі дається 5 хвилин.
                        Підведення підсумків
    Це важливий момент у завершенні методичного рингу. Ведучий надає слово членам журі, які не тільки виявляють переможців, але й висвітлюють проблеми конкурсу.
   Най важливіший результат – бажання вчителів втілити ту чи іншу технологію.

Матеріали
на допомогу організаторам
методичного рингу
·       Інновація – нововведення  в педагогічній системі, що поліпшують розвиток і результати навчально-виховного процесу.
·       Концепція – це система поглядів на певне явище і спосіб розуміння, тлумачення якихось явищ, основна ідея будь-якої теорії.
·       Педагогічна технологія – це системне та послідовне здійснення на практиці навчально-виховного процесу, що означає чітку постановку дидактичних завдань із способами та методами його здійснення.
·       Метод навчання–це спосіб взаємодії учителя і учнів, спрямований на досягнення певних цілей або способів діяльності.
·       Прийом навчання – складова частина методу, що спрямовує учнів на рішення часткових дидактичних завдань.
·       Гуманізм – цілісна концепція людини як найвищої цінності в світі.

·       Диференціація –форма навчальної діяльності, організація якої  враховує здібності, схильності, інтереси учнів.

Комментариев нет:

Отправить комментарий