понедельник, 15 декабря 2014 г.

рецензія на методичний посібник


РКЗО «Веселівська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів»
Рецензія на методичний посібник «Сімейні традиції у вихованні дітей»

     Матеріали посібника, які подані вчителькою початкових класів Підлип’ян Таїсою Іванівною для рецензії, відповідають темі, над якою працює експериментальний заклад «Створення інноваційної системи розвитку особистості учня на засадах педагогіки родинності».
   Методичний посібник містить цікаві матеріали для роботи з батьками, для підвищення рівня педагогічної культури батьків. Народні традиції передаються з покоління в покоління, формуючи у дітей необхідні якості та звички, тому вони мають бути використані у навчанні, побудованому на етнографічній основі.
   Особливу увагу вона приділяє становленню сімейних традицій, які відбуваються протягом багатьох століть. При вихованні підростаючого покоління слід виховувати любов до батьків, рідних, рідної мови, культури свого народу, повагу до людей, піклування про молодших і старших, співчуття і милосердя до тих, хто переживає горе, шанобливе ставлення до традицій, звичаїв, обрядів, до знання свого родоводу, історії народу.
    Важливим для своєї роботи вчитель вважає мудрість народної педагогіки, яка викликає у сучасної молоді почуття захоплення і поваги. Народна педагогіка – високоморальна. Вона високо підносить достоїнство людини, спонукає її розвивати свої найкращі риси..
   Таїса Іванівна вважає, що успіх сімейного виховання значною мірою залежить від організації домашнього побуту, традицій сімейного життя.
   У додатках методичного посібника вчитель пропонує деякі методичні заходи по роботі із батьками, мета яких створити доброзичливу атмосферу взаємодії та співпраці, об’єднати батьків, громадськість і дітей до спільної діяльності, активізувати в свідомості питання приналежності до нації, сім’ї, залучити батьків до створення позитивного образу родинного спілкування, обмінятися досвідом.
   Творчий пошук, прагнення до неординарного розв’язання низки питань ролі сімейних традицій у вихованні дітей, пробудження свідомості у батьків – така  в загальних рисах робоча програма вчителя.
   Використання методичного посібника, які запропонувала    Підлип’ян Таїса Іванівна, стане у пригоді широкому загалу вчителів, класних керівників, працівників освіти.
Голова методичної ради                                В.О Коваль
РКЗО «Веселівська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів»
Рецензія на методичний посібник
 «Вишитий рушник в українській оселі»
    Матеріали посібника подані вчителькою математики Куріленко Іриною Валеріївною для рецензії. Вони відповідають темі, над якою працює експериментальний заклад  «Створення інноваційної системи розвитку особистості учня на засадах педагогіки родинності».
   Даний посібник допоможе класним керівникам у виховній роботі з учнями, вчителями української мови та літератури, народознавства при плануванні навчальної роботи з предмета, яка складає нерозривну єдність із загальним навчально – виховним процесом навчання та виховання учня. Стане в нагоді при проведенні виховних та позакласних заходів.
   Основну увагу вчителька приділяє дослідженню етапів розвитку вишивання, функціональному призначенню народної вишивки, основним мотивам українського народного орнаменту, художнім особливостям, матеріалам та техніці виконання.
   Важливим для своєї роботи Ірина Валеріївна вважає, що вишитий рушник створював настрій, формував естетичні смаки, був взірцем людської працьовитості, він є символом матеріальної культури українців, важливою складовою обрядів та ритуалів.
       У додатках методичного посібника вчитель пропонує деякі методичні заходи по роботі з учнями, мета яких сприяти розширенню знань учнів про оберіг української родини – рушник, його значення в побуті, викликати інтерес і повагу до національних традицій, виховувати глибокі почуття любові до батьків, пошани до людей праці, сприяти розвитку творчих здібностей дітей, виробити душевну потребу  берегти рушник як сімейний скарб, бажання вишивати рушник.
   Творчий пошук, прагнення до неординарного розв’язання низки питань ролі вишитого рушника в українській оселі, сімейних традицій у вихованні дітей, пробудження свідомості в учнів – така  в загальних рисах робоча програма вчителя.
   Використання методичного посібника, який запропонувала Куріленко Ірина Валеріївна, стане у пригоді широкому загалу вчителів, класних керівників, працівників освіти.
Голова методичної ради                                В.О Коваль

Комментариев нет:

Отправить комментарий